Termeni și condiții
Actualizat februarie 2023
Facturare și plată
SIBLONDELEGANDESC S.R.L. nu este răspunzătoare pentru procesarea în mod eronat a plății.
SIBLONDELEGANDESC S.R.L. nu este răspunzătoare pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferit utilizând sistemul de plată cu cardul.
Factura fiscală pentru orice comandă (inclusiv pentru plățile recurente) va putea fi transmisă pe adresa de email introdusă la momentul achiziției.
Abonamente recurente
Dacă selectați un serviciu cu o caracteristică de reînnoire automată („Abonament recurent”), autorizați SIBLONDELEGANDESC S.R.L. să vă mențină informațiile despre cont și să încaseze contul respectiv la reînnoirea Serviciului pe care îl alegeți, fără nicio altă acțiune cerută de dvs.
În cazul în care SIBLONDELEGANDESC S.R.L. nu poate să vă debiteze contul, SIBLONDELEGANDESC S.R.L. pe parcursul a 20 de zile va reîncerca facturarea periodic, o data la 3 zile. După expirarea termenului de 20 de zile și în lipsa unei debitări reușite a contului, SIBLONDELEGANDESC S.R.L. va suspenda serviciile oferite către dumneavoastră până la efectuarea plății primite.
SIBLONDELEGANDESC S.R.L. poate modifica din când în când prețul abonamentelor recurente și vă va comunica în avans orice modificare a prețului și, dacă este cazul, termenul și modalitatea în care puteți cum să acceptați aceste modificări. Modificările de preț pentru abonamentele recurente vor intra în vigoare la începutul următoarei perioade de abonament după data modificării prețului. După cum este permis de legislația locală, acceptați noul preț continuând să utilizați abonamentul dvs. recurent după ce modificarea prețului intră în vigoare. Dacă nu sunteți de acord cu modificările de preț, aveți dreptul să respingeți modificarea prin anularea abonamentului dvs. recurent înainte ca modificarea prețului să intre în vigoare. Prin urmare, asigurați-vă că ați citit cu atenție orice astfel de notificare a modificărilor de preț.
Plățile nu sunt rambursabile și nu există rambursări sau credite pentru perioadele utilizate parțial. Puteți anula un abonament recurent în orice moment, dar dacă vă anulați abonamentul înainte de sfârșitul perioadei de abonament curente, nu vom rambursa niciun fel de taxe de abonament deja plătite către noi. Cu toate acestea, după orice anulare, veți continua să aveți acces la serviciu până la sfârșitul perioadei actuale de abonament.
În orice moment și din orice motiv, putem oferi o rambursare, o reducere sau alte contraprestații unora sau tuturor utilizatorilor noștri („credite”). Cuantumul și forma acestor credite și decizia de a le acorda sunt la discreția noastră exclusivă și absolută.
Salutare, mă bucur că ai deschis această rubrică și că mai este cineva interesat de termeni și condiții în afară de mine. Glumesc. Cum nu suntem chiar în sufrageria noastră personală, platforma Discord ne obligă să respectăm câteva reguli în comunitate și să le afișăm pentru toată lumea din Sisterhood. Deci poftiți 🙂
Am rugămintea să reții că Discordul este un loc pentru comunicare, pentru a căuta ajutor, pentru a face schimb de idei și pentru a socializa. Comunitatea noastră are două principii importante la bază:
Nu comparăm
Nu judecăm
Te asigur că fac tot ce îmi stă în putere să apăr și să aplic eu însămi aceste principii. Dacă simți vreodată că ele sunt uitate, am rugămintea să te întrebi ce ar putea fi în spatele acelor comentarii. Poate o femeie cu copii bolnavi, care n-a dormit de o săptămână? Poate s-a certat cu bărbatul? Poate divorțează? Poate a primit un diagnostic grav, despre care nu vorbește? Doar să îți pui aceste întrebări înainte să reacționezi și lumea va fi mai bună.
Desigur, când simți că cineva sare calul, am rugămintea să fiu notificată fie prin tag direct, fie prin mail la miruna@siblondelegandesc.ro cu subiectul ”reclamație Discord”. Răspund în cel mult 24h.
Când simți că lucrurile o iau razna, o opțiune bună e întotdeauna să ieși din aplicație, să vezi cum o să simți lucrurile mâine.
Regulile Discordului
Următoarele reguli pot fi modificate în orice moment. Te rog să le verifici în mod regulat.
Orice încălcare a următoarelor reguli sau a Termenilor și condițiilor poate duce la un avertisment sau la ban.
1. Suport
Dacă ai nevoie de orice fel de ajutor legat de contul tău, te rog să trimiți un mail la support@launchpass.com sau să accesezi zona de help de pe site https://launchpass.com/ ⠀
2. Conduită generală pe Discord
Nu este permisă postarea de conținut sau link-uri care pot fi considerate:
• Insulte
• Obscene / înjurături sau prescurtări ale acestora
• Ilegale
• Pornografice
• Rasiste
• Religioase
• Atacuri defăimătoare/personale
• Comerciale
• Politice
• Publicitate
• Material protejat de drepturi de autor
Facturi
Facturile se generează automat în momentul în care se înregistrează plata. Dacă nu ai primit factura, te rog să îmi scrii un mail la miruna@siblondelegandesc.ro cu subiectul ”Vreau factura”și ți-o trimit personal în 48 de ore.
Politica de refund
Datorita naturii seviciului (abonament digital), rambursarea unei plăți nu este posibilă.
Dar poți anula oricând plățile viitoare.
Iti poti anula abonamentul oricănd prin două metode: Ai opțiunea să te dezabonezi chiar în primul mail primit de confirmare sau poti face asta trimițând un mail la miruna@siblondelegandesc.ro cu subiect ”dezabonare”. Răspund în 48 de h, așa că în cazul în care dorești să anulezi, am rugămintea să faci asta cu 2 zile înainte de reînnoirea abonamentului. Daca ai intrebari, nu ezita sa mă contactezi la miruna@siblondelegandesc.ro
Dreptul de retragere
Produsele oferite de The Sisterhood Society reprezinta continutul digital care nu este livrat pe un suport material, utilizatorul declarand ca are cunostinta de acest aspect si acceptand formatul digital al produsului, care este definit conform art. 2 pct. 11 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Astfel, avand in vedere ca produsele furnizate reprezinta continut digital, conform art. 16 lit m) al Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative nu aveti dreptul de a solicita retragere din contractul incheiat cu SIBLONDELEGANDESC SRL , si implicit returnarea produselor achizitionate.
Plasarea unei comenzi pe site, prin parcurgerea tuturor pasilor, echivaleaza cu acordul dumneavoastra prealabil expres de incepere a prestarii si furnizare a produselor digitale si, totodata, confirmare ca ati luat cunostinta ca va pierdeti dreptul legal la retragere, prevazut de Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
© 2024 - The Sisterhood Society
Foto credit Delia Șimon